Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies uw favoriete schilderij, selecteer het juiste materiaal en formaat en voeg het product toe aan de winkelwagen. Vul uw gegevens in, controleer uw bestelling en kies een betaalmethode. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestiging per mail.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, u kunt zonder account een bestelling plaatsen.

Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?

U kunt in onze webshop betalen met iDeal, PayPal, Bancontact en creditcard.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

De totale levertijd bedraagt 3-7 werkdagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

U betaalt geen verzendkosten in onze webshop. Alle bestellingen worden gratis verzonden.

Welke vervoerder levert mijn pakket?

Uw pakket wordt geleverd door PostNL, DHL of ONB.

Kan ik voor avond- of daglevering kiezen?

Nee, het is niet mogelijk om voor avond- of daglevering te kiezen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, zodra uw pakket bij de bezorgdienst is aangekomen ontvangt u een mail met daarin een Track & Trace code. In sommige gevallen krijgt u van onze een persoonlijke Track & Trace pagina toegestuurd, afhankelijk van de bezorgdienst die wij kiezen.

Wanneer ontvang ik de Track & Trace code?

De Track & Trace code ontvangt u in de meeste gevallen de dag voordat het pakket wordt bezorgd.

In welke landen leveren jullie?

Wij leveren momenteel alleen in Nederland en België. Wil je vanuit een ander land bestellen binnen de EU? Neem even contact met ons op, dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Zit er een ophangsysteem bij het schilderij?

Ja, elk schilderij wordt geleverd inclusief bijbehorend ophangsysteem.

Kan ik een schilderij bestellen in een ander formaat dan de standaard maten op jullie webshop?

De maten op onze webshop zijn normaal gesproken onze vaste maten. Heeft u een ander formaat nodig? Neem even contact met ons op, dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik een bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour via info@kcart.nl. Vervolgens heeft u na uw aanmelding nog eens 14 dagen om het pakket aan ons te retourneren. Voor meer informatie kunt u terecht op onze retourpagina.

Kan ik een product omruilen?

Het direct omruilen van een product is helaas niet mogelijk. Om het gewenste product te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?

Mocht u uw bestelling beschadigd hebben ontvangen, stuur even een mail met een korte uitleg inclusief enkele foto's van de beschadiging naar info@kcart.nl. Wij zullen vervolgens z.s.m. een vervangend exemplaar sturen.